Bijna is het zover! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Diane Feron - WaarBenJij.nu Bijna is het zover! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Diane Feron - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover!

Door: Diane

Blijf op de hoogte en volg Diane

19 September 2016 | Nederland, Zoetermeer

Over 3 dagen vertrekken we naar Namibie om daar vanaf Windhoek 3 weken rond te reizen met een Nissan 4x4 singlecab met daktent. Heel af en toe zullen we in een B&B slapen maar de rest van de tijd gaan we kamperen en slapen we op het dak van de auto in een tentje. En koken we ons eten op een gaspitje. Dat wordt nog wat haha.
Na 3 weken gaan we bij Botswana de grens open en daar reizen we nog een weekje rond. En na 4 weken eindigen we weer in Windhoek.

Het wordt weer een groot avontuur waarin we veel op elkaar zijn aangewezen. Lange stukken woestijn/natuur zullen worden afgewisseld met een dorp of stadje en onderweg zullen we door veel parken rijden waar we hopelijk weer veel wildlife gaan zien. Men zegt dat de meeste reizigers 1x lek rijden dus dat wordt spannend om samen een band te verwisselen!

Dit wordt weer een compleet andere reis maar zal weer veel mooie herinneringen geven voor later! We zullen maar weinig WiFi hebben dus af en toe zullen we een verslag van een aantal dagen plaatsen. Of het lukt om foto's erbij te doen, is twijfelachtig maar dan hebben we mogelijk Facebook nog :-)

Groetjes Karin en Diane

• 20 September 2016 - 07:51

DennyG:

Hoi Meiden, Alvast een hele mooie vakantie toegewenst. Geniet er van. Denny

• 20 September 2016 - 10:52

Rinus Segboer:

Hartstikke leuk om jullie weer te volgen. Jullie zijn "reisvloggers", dus ik verwacht naast foto's ook bewegende beelden!
    Geniet en ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden,

X

• 20 September 2016 - 12:54

Je Broer:

Gelukkig kan de reis doorgaan. Wens jullie een hele mooie en veilige vakantie. Ennuh je bent toch lid van de ANWB :-)).

Veel plezier daar en lees jullie verslagen wel.

• 21 September 2016 - 18:37

Vanessa:

Hé meiden,

Geniet van jullie super reis en zorg dat jullie heel thuis komen.
    Ik ben benieuwd naar de verhalen.

Gr x Vanessa

• 22 September 2016 - 09:52

Ina:

Een fijne reis en genieten maar.Diane samen met oma Karin

• 03 Oktober 2016 - 07:23

Rinus Segboer:

Hallo dan vriendinnen,

Ik doe mijn uiterste best om jullie reisverslag te volgen, maar op de 1 of andere manier lukt het me niet om de goede verslagen naar voren te krijgen, ik ben een digibeet, ik weet het!
    Ik zal vanavond proberen via Facebook van Elly jullie te berichten en hoop dat jullie dit bericht lezen!

X