Nog 23 dagen en dan gaan we op reis !!! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Diane Feron - WaarBenJij.nu Nog 23 dagen en dan gaan we op reis !!! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Diane Feron - WaarBenJij.nu

Nog 23 dagen en dan gaan we op reis !!!

Blijf op de hoogte en volg Diane

21 Augustus 2012 | Nederland, Zoetermeer

Hallo allemaal,

zoals jullie al een klein beetje van ons gewend zijn, gaan we op onze reis weer een dagboek bijhouden.
Dit jaar gaan we rondreizen door Borneo en Maleisie. De reis is al grondig voorbereid en we hebben inmiddels de route gepland en de vluchten zijn allemaal geboekt.
De meeste hotels zijn uitgezocht en we gaan onze reis combineren met natuur, cultuur, bountystranden en alles wat er op ons pad mag komen!
We hebben er enorm veel zin in en langzaam gaan we de dagen aftellen.
Nog 23 dagen en dan gaan we vertrekken en onze reis ziet er zo uit:

- Amsterdam-Kuala Lumpur
- Kuala Lumpur
- Sandakan (Borneo )
- Kota Kinabalu ( Borneo )
- Kuala Lumpur
- Cameron Highlands
- Taman Negara
- Perhentian Islands
- Kota Bharu
- Penang
- Langkawi
- Kuala Lumpur
- Amsterdam

Dus genoeg mooie dingen te zien en te ervaren en we zouden het leuk vinden als jullie weer met ons mee gaan reizen !!!

Groetjes Karin en Diaan

  • 16 September 2012 - 20:51

    Rinus:

    Hoi meiden,

    Hoe is het daar? Ik zal het wel mis hebben, maar ik kan nog niets lezen en jullie weten:"ik ben een trouwe volger.....!" Ik ben benieuwd waar jullie nu verzeild zijn geraakt en misschien omdat ik net pas mijn email adres heb toegevoegd. . . . . , maar dat zal het toch niet zijn!
    Nou ja, ik blijf volgen en kijken of er iets verandert aan deze site.
    Vandaag hebben we de generale repetitie achter de rug. Karin heeft het erg naar haar zin gehad op Tierelier en ze heeft vastgesteld dat ze die knol wel wil hebben, als de Levende Have wordt overgedragen. . . . zal toch wel niet!
    Was een zware dag, heb een paar, om in de termen te blijven, stalpoten, ben van hot naar haar gelopen en heb een groep mensen mee gehad, die niet bekend waren in Den Haag en dan de hele middag door de binnenstad sjouwen, ik word hier te oud voor, of ik heb er de kracht niet meer voor!
    Goede gesprekken gehad, ook met PZ en uiteraard met AvanE. Niets bijzonders, want dan had ik het wel verteld.
    Ik heb nu niet veel meer te vertellen, val bijna in slaap en ga jullie volgen, als dit dagboek tenminste wordt gevuld. Zijn er nog andere Karinendiane die te volgen zijn. . . . . het zal toch wel niet!

    In elk geval groet en x

    Rinus

  • 17 September 2012 - 10:58

    Marjoke:

    Ik ga jullie zeker af en toe "opzoeken" daar via dit heerlijke medium..... Heel veel plezier! Xm

  • 17 September 2012 - 15:02

    Diane:

    Speciaal voor onze trouwe volger(s).....we zijn vandaag aangekomen in Borneo en zitten in een hotel in de bush. Morgen gaan we naar het oerang oetan opvangcentrum en we gaan proberen om morgenavond een verslag te plaatsen met foto's.....dus nog even geduld.....RINUSSSSSS

    X

  • 18 September 2012 - 07:58

    Rinus:

    Jaha, ik weet het DIAAN, ik ben ongeduldig, maar dat heeft een aantal oorzaken.
    In de eerste plaats is dit een reis, die ik nooit zal maken, ik vind de Veluwe en de Hollandse eilanden al ver genoeg, maar wil toch meegenieten van hetgeen jullie beleven.
    Ik zal desondanks geduldig wachten,hoewel geduldig. . . . .het is Prinsjesdag en die is nat, heel nat begonnen. Goed dat je niet te paard hoeft vandaag Kaar.

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Diane

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 89374

Voorgaande reizen:

13 Maart 2024 - 19 April 2024

5 weken rondreizen in West-Australië

17 Maart 2023 - 20 April 2023

5 weken reizen door Vietnam en Cambodja

17 Februari 2020 - 01 April 2020

6 weken rondreizen door Nieuw Zeeland

21 Mei 2019 - 15 Juni 2019

25 dagen van Orlando naar Miami

24 September 2018 - 22 Oktober 2018

4 weken rondhoppen door Peru en Bolivia

01 Oktober 2017 - 12 November 2017

6 weken genieten van Australië en Tasmanië

22 September 2016 - 21 Oktober 2016

4 weken Namibië en Botswana

04 September 2014 - 02 Oktober 2014

Rondreis door het Zuid/Westen van Amerika

14 September 2012 - 13 Oktober 2012

Rondreizen door Borneo en Maleisie

01 November 2011 - 29 November 2011

Rondtrekken door Zuid-Afrika

02 November 2010 - 30 November 2010

4 weken genieten in Thailand

Landen bezocht: