Nog 23 dagen en dan gaan we op reis !!! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Diane Feron - WaarBenJij.nu Nog 23 dagen en dan gaan we op reis !!! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Diane Feron - WaarBenJij.nu

Nog 23 dagen en dan gaan we op reis !!!

Blijf op de hoogte en volg Diane

21 Augustus 2012 | Nederland, Zoetermeer

Hallo allemaal,

zoals jullie al een klein beetje van ons gewend zijn, gaan we op onze reis weer een dagboek bijhouden.
Dit jaar gaan we rondreizen door Borneo en Maleisie. De reis is al grondig voorbereid en we hebben inmiddels de route gepland en de vluchten zijn allemaal geboekt.
De meeste hotels zijn uitgezocht en we gaan onze reis combineren met natuur, cultuur, bountystranden en alles wat er op ons pad mag komen!
We hebben er enorm veel zin in en langzaam gaan we de dagen aftellen.
Nog 23 dagen en dan gaan we vertrekken en onze reis ziet er zo uit:

- Amsterdam-Kuala Lumpur
- Sandakan (Borneo )
- Kota Kinabalu ( Borneo )
- Cameron Highlands
- Taman Negara
- Perhentian Islands
- Kota Bharu
- Penang
- Langkawi
- Amsterdam

Dus genoeg mooie dingen te zien en te ervaren en we zouden het leuk vinden als jullie weer met ons mee gaan reizen !!!

Groetjes Karin en Diaan

• 16 September 2012 - 20:51

Rinus:

Hoi meiden,

Hoe is het daar? Ik zal het wel mis hebben, maar ik kan nog niets lezen en jullie weten:"ik ben een trouwe volger.....!" Ik ben benieuwd waar jullie nu verzeild zijn geraakt en misschien omdat ik net pas mijn email adres heb toegevoegd. . . . . , maar dat zal het toch niet zijn!
    Nou ja, ik blijf volgen en kijken of er iets verandert aan deze site.
    Vandaag hebben we de generale repetitie achter de rug. Karin heeft het erg naar haar zin gehad op Tierelier en ze heeft vastgesteld dat ze die knol wel wil hebben, als de Levende Have wordt overgedragen. . . . zal toch wel niet!
    Was een zware dag, heb een paar, om in de termen te blijven, stalpoten, ben van hot naar haar gelopen en heb een groep mensen mee gehad, die niet bekend waren in Den Haag en dan de hele middag door de binnenstad sjouwen, ik word hier te oud voor, of ik heb er de kracht niet meer voor!
    Goede gesprekken gehad, ook met PZ en uiteraard met AvanE. Niets bijzonders, want dan had ik het wel verteld.
    Ik heb nu niet veel meer te vertellen, val bijna in slaap en ga jullie volgen, als dit dagboek tenminste wordt gevuld. Zijn er nog andere Karinendiane die te volgen zijn. . . . . het zal toch wel niet!

In elk geval groet en x

Rinus

• 17 September 2012 - 10:58

Marjoke:

Ik ga jullie zeker af en toe "opzoeken" daar via dit heerlijke medium..... Heel veel plezier! Xm

• 17 September 2012 - 15:02

Diane:

Speciaal voor onze trouwe volger(s).....we zijn vandaag aangekomen in Borneo en zitten in een hotel in de bush. Morgen gaan we naar het oerang oetan opvangcentrum en we gaan proberen om morgenavond een verslag te plaatsen met foto's.....dus nog even geduld.....RINUSSSSSS

X

• 18 September 2012 - 07:58

Rinus:

Jaha, ik weet het DIAAN, ik ben ongeduldig, maar dat heeft een aantal oorzaken.
    In de eerste plaats is dit een reis, die ik nooit zal maken, ik vind de Veluwe en de Hollandse eilanden al ver genoeg, maar wil toch meegenieten van hetgeen jullie beleven.
    Ik zal desondanks geduldig wachten,hoewel geduldig. . . . .het is Prinsjesdag en die is nat, heel nat begonnen. Goed dat je niet te paard hoeft vandaag Kaar.

x