Nog een paar uurtjes...... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Diane Feron - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes...... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Diane Feron - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes......

Door: karinendiane

Blijf op de hoogte en volg Diane

02 November 2010 | Nederland, Zoetermeer

Nog een paar uurtjes en dan vertrekken we naar Schiphol. Gisteravond al ingecheckt en omdat onze 1e vlucht geannuleerd was, hadden we al stoelen toegewezen gekregen van Evaair en zitten we met z'n 2en apart en lekker ruim dus we hebben mazzel!!
Het huis is schoon en de rugzakken zijn ingepakt. Waarschijnlijk toch weer teveel bij ons maar aangezien het weer in Thailand wisselvallig is, hebben we toch maar wat extra's meegenomen! Wij maken ons overigens helemaal niet druk om het weer daar. Thailand is zeer groot en er zijn genoeg plaatsen waar het nu 30 graden en zonnig is. Als het slechte weer even zo blijft dan blijven we een paar dagen langer in het noorden en daar is ook genoeg te zien en te doen. Zakken we wel wat later af naar de zuidelijke eilanden.
Wij hebben er in ieder geval superveel zin in en als ik hier nu naar buiten kijk dan weet ik helemaal waarom !!!
Dus tot mails/horens in Bangkok

Liefs van ons

PS. Lieve Ynoah, hieperdepiephoera met je 10e verjaardag! ( zaterdag was inderdaad gezellig ! :-) )

• 02 November 2010 - 13:37

Maschja:

Hee holidayers,

wat een leuk idee!! Zo kan ik jullie volgen. Leuke foto! lekker in de sneeuw, terwijl jullie precies het tegenovergestelde weer hebben, haha. Geniet van alles wat jullie gaan beleven, en rust ook een beetje uit! en DIAAN SMEREN!! xx

• 02 November 2010 - 16:28

Daisy:

Ben zoooo jaloers maar gun het jullie van harte. Geniet ervan...ik ga alles lezen :)

X

• 02 November 2010 - 16:53

Boudewijn:

Goede reis, veel plezier en gezond weer thuis komen. Vooral bruin !!!

• 02 November 2010 - 20:54

Rinus:

Hoi meiden, hoewel ik zelf niet zo'n wereldreiziger ben, voel ik toch wat onderhuidse jaloezie.... Misschien omdat het weer me hier een winterdip bezorgt!
    Ik ga proberen jullie te volgen, geniet in elk geval (zal geen moeite kosten toch??) en als jullie terug zijn (ja daar denk ik nu al aan !!!) staat er een wijntje klaar en een winterprak!
    Groet & geniet

• 02 November 2010 - 20:57

Rinus:

Groet & geniet

• 03 November 2010 - 11:27

Piet En Bep Nijman:

ik wens jullie een fijne vakantie toe groet piet

• 03 November 2010 - 15:33

Daisy Aka Broekie:

Aloha !!

Lekker hoor !! Jaloezie heerst hiero !!
    Lekker genieten en uiteraard hou ik deze site in de gaten !! Have fun !!

x

• 03 November 2010 - 16:07

Je Broer:

misschien hebben ze daar ook zonnebanken hahahaha. Veel plezier