Zuid-Afrika...nog ruim twee weken aftellen!!!!! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Diane Feron - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika...nog ruim twee weken aftellen!!!!! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Diane Feron - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika...nog ruim twee weken aftellen!!!!!

Door: karinendiane

Blijf op de hoogte en volg Diane

14 Oktober 2011 | Nederland, Zoetermeer

De voorbereidingen zijn al een tijdje achter de rug maar nu gaat het weer heel erg kriebelen. Nog 18 nachtjes en dan gaan we eindelijk op weg naar het mooie Zuid-Afrika om daar bijna 1 maand van Noord naar Zuid te trekken. Vorige keer hebben we veel leuke reacties gekregen dus vandaar we dat we nu weer een reisverslag gaan bijhouden. Hieronder zullen we beschrijven hoe onze reis zal verlopen.

Johannesburg-Pretoria
Pretoria- 4 dgn safari Krugerpark
Krugerpark-Swaziland
Swaziland-St.Lucia
St.Lucia-dagje strand en Drakensbergen
Binnenlandse vlucht Durban-Port Elizabeth
Port Elizabeth-Addo( elephant national park)
Tuinroute-Knysna-Oudshoorn-Swellendam
Swellendam-Stellenbosch-Kaapstad

We eindigen in Kaapstad waar we nog 6 dagen verblijven om daar alle mooie dingen te gaan zien en te gaan doen en nog even lekker uit te rusten op het strand :-)

Het mag duidelijk zijn dat we er enorm veel zin in hebben!!!

31 oktober
Zo alles is gedaan en geregeld. Morgen nog even de laatste dingetjes in de koffer doen en om 20.45u zitten we in het vliegtuig op weg naar Parijs om vervolgens om 23.15 uur door te vliegen naar Johannesburg. Daar staat ons autootje klaar en gaan we op weg naar het 1e hotel in Pretoria. Als de weersvoorspellingen ons niet in de steek laten dan is het daar woensdag zonnig en 26 graden dus niet verkeerd om mee te beginnen :-)

Leuk als jullie ons gaan volgen en als we ergens wifi hebben dan zullen we een verslag plaatsen.

Tot over 4 weken,

grx Karin en Diaan

• 14 Oktober 2011 - 18:24

Sander:

WOOHHOOO Het is bijna zo ver!!! Eindelijk weer iets om naar uit te kijken toch!

• 18 Oktober 2011 - 14:24

Mathilde:

Leuk dat jullie weer een reisverslag gaan maken. Heb hem weer in de favorieten gezet, Succes met de laatste voorbereidingen en ga er lekker van genieten.
    xx. mathilde

• 20 Oktober 2011 - 20:51

Walter En Sigrid :

Ik ga jullie volgen....ben benieuwd! Have fun!
    Gr Sigrid

• 25 Oktober 2011 - 10:26

Daisy:

Leuk, ik ga het weer volgen :) en ook van Ro natuurlijk ;)
    Hoe moet ik me trouwens noemen? ;)
    Spee in spé? haha

• 28 Oktober 2011 - 20:38

Wil:

Leuk idee! Natuurlijk gaan wij jullie ook volgen, kunnen we toch een beetje meegenieten.Volgens mensen die er geweest zijn is het heel erg mooi.Benieuwd wat jullie ervan vinden.Wij zijn weer thuis, gelukkig zijn we het weekend nog vrij.Hele goede reis!! A&W

• 31 Oktober 2011 - 16:42

Mathilde:

Voor het geval je nog even kijkt voor je vertrekt. Een hele fijne vakantie, goede vlucht en heel veel lol.
    Groetjes xx vanuit BoZ

• 31 Oktober 2011 - 21:25

Sietska :

Hoi meiden,
    Veel plezier greetz Sietska

• 01 November 2011 - 13:02

Pano:

Heel veel plezier meiden, ga jullie volgen!

• 01 November 2011 - 17:00

Kevin:

Nou dames, heel veel plezier en geniet met volle teugen!!

• 02 November 2011 - 10:05

Rody:

En dan vliegen jullie ook nog met een Airbus A380!! :-)

• 02 November 2011 - 20:55

Piet En Bep:

Halo meiden jullie eerst verslag ontvangen ik wens jullie een fijne vacantie toe geniet er van Gr. V Bep en piet doei

• 18 November 2011 - 10:54

Simone:

kom toevallig op jullie dagboek. heerlijk om zo weer even terug te zijn in SA. Als jullie in Little Karoo zijn dan moeten jullie zeker een ritje op een struisvogel maken (is weer eens wat anders dan een paard of een olifant) en die biefstukjes zijn ook heeeeel errug lekker.