Dagje snorkelen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Diane Feron - WaarBenJij.nu Dagje snorkelen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Diane Feron - WaarBenJij.nu

Dagje snorkelen

Door: karinendiane

Blijf op de hoogte en volg Diane

18 November 2010 | Thailand, Bangkok

Snorkeltrip langs de mooie baaien en eilanden.

Vandaag al erg vroeg ( 05.30 uur) gewekt door een galmende stem vanuit de moskee die hier ergens in de buurt moet staan, gevolgd door het rammelen van potten en pannen e.d van de dames van de eetkraampjes. Om nou niet gelijk in dat ritme mee te gaan nog even blijven liggen en daarna lekker ontbeten bij de bakker op de hoek. Na het ontbijt naar de boot die ons een dag ging rondvaren. We hadden een boot met een zonnedek dus we zijn lekker gekleurd/verbrand vandaag :-) Met 52 man/vrouw aan boord en wij waren de enige Nederlanders en dat is denk ik best ongewoon. Hoewel het ook wel meevalt hoeveel Nederlanders je nu hoort of ziet hier. We zijn o.a bij Monkey Beach,Maya Bay en Bamboo eiland geweest en onderweg kregen we steeds de tijd om uitgebreid te snorkelen. Het water was gewoon warm en we hebben best mooie vissen gezien hoewel het geen Curacao is!! Het was een heerlijke dag met inderdaad op Maya Bay, waar de film the Beach is opgenomen, een parelwit zandstrand omringt door bergen/rotsen en heel veel groen. Klein paradijsje om te zien.
Waren redelijk laat terug ( was al donker ) en als avondeten maar eens een lekkere pizza gegeten. Is weer eens wat anders dan de rijst/nasi. Morgen gaan we weer verder naar het eiland Koh Lanta en nemen we de boot van 11.30 uur. We gaan steeds rustiger qua toerisme haha. We hebben een bungalowtje aan het strand geboekt in een kleinschalig complex wat wordt gerund door een nederlands vrouw die haar eigen bruine broden bakt. Lekkerrrrrr. We zijn benieuwd hoe het daar verder is maar we hebben hele leuke dingen daarover gelezen en daar kunnen we nog meer gaan relaxen!!!

GrX van ons

Pascal: nu dan echt....van harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag. Leuke kado's gehad??? Tof dat je kaarten gewonnen had. Slechte wedstrijd???? Kerst hoor je nog oke

Jolanda: zeker heel raar idee dat jij je autoruiten moet krabben en wij hier bijna smelten van de hitte. Ben blij dat ik hier zit. :-) Kheb je gemaild maar is vast niet gelukt. Mijn mail is karin5523@hotmail.com probeer even om mij te mailen dan heb ik jouw emailadres

Boudewijn; bloemenzee???? Heeft Hannie er tig planten bij gezet dan :-)
Hier hebben ze ook mooie hoor dus het gemis valt wel mee!!!

Dees: Maya beach was tof om te zien. Ze hebben nu bij een baai een trap gemaakt en dan loop je op je gemakkie binnendoor naar het strand dus nee...ik lig niet open hoor. Het was idd te kort maar je moet keuzes maken en Koh Lanta wordt ook heel mooi. Jammer alleen van die muggen hier pfffff

Mas: dacht al dat het je computer was. Komt er een andere???? Hoe vond je die olifanten??? Gaaf he. Trouwens gevuld speculaas met 30 gradedn smaakt toch niet en wij hebben lekkere fruitshakes!!! Tot mails X

Maayke: veel plezier in NY

• 18 November 2010 - 16:28

Dees:

Leuk hoor, ik kom snel langs als jullie thuis zijn. Ben heel benieuwd naar de fotos :)

• 18 November 2010 - 17:01

Pascale:

Heey ja dank jullie wel, ook voor de kaart via de mail! Ik moet mijn ouders vandaag of morgen laten weten voor de kerst want die willen met ons eten dus moeten ze bespreken. Nederlands elftal was leuk! Have fun!
    Doeix

• 18 November 2010 - 20:46

Denny Vd G:

Pffffff, waarom mocht ik nou niet mee om zorg te dragen voor jullie rugzakken??? (Zo jaloers op jullie ;-) )
    Have fun, en maak er wat van....

• 18 November 2010 - 21:25

Je Broer:

Als je volgende keer weer gaat snorkelen neem dan een banaan mee en verpulver deze onder water. Moet je eens kijken hoeveel vis er op af komt.